Google Beoordelingen
4.9
Bel ons voor een afspraak:  0346-350890 Nu beschikbaar tot 17:00

Zelden ben ik bij een garage zo professioneel geholpen als bij Carrec Technocenter. Het betreft een Ford Mondeo 2.0 TDCI uit 2005. Motormanagement lampje aan, knipperend gloeiplug lampje en in de noodloop (niet vooruit te branden). Voorafgaand aan een afspraak is eerst het probleem besproken, een mogelijke oplossing bedacht en een grove prijsindicatie gemaakt. Hierna een budget afgesproken en de auto gebracht. Na het testen van de verstuivers bleek dat er 3 defect waren en 1 op een haar na op. Nadat mij het testrapport was uitgelegd heb ik besloten om alle 4 de verstuivers te laten vervangen. Hierna was het nog even stoeien met de computer. Hier verdient de monteur alle lof want deze heeft niet opgegeven en zelfs tot ver na 17:00 uur doorgewerkt om de boel goed draaiend te krijgen.

Maar doordat de motor nu uit de noodloop was kwam een ander probleem naar boven. De motor hikt een beetje als hij stationair loopt. Geen probleem, maar wel een beetje irritant. Omdat we nog binnen het budget zaten is hier de volgende dag na overleg nog even aan doorgewerkt, helaas is dat niet gelukt zonder over het afgesproken budget te gaan. Er is mij netjes uitgelegd wat men heeft getest en geprobeerd (en dat was heel wat) en hierna hebben we nog even overlegd of de irritatie het waard is om nu nog meer geld in te steken. Uiteindelijk heb ik maar besloten om het hier even bij te houden. De auto rijdt weer heerlijk trouwens. Uiteindelijk ben ik zeer goed geholpen. Duidelijk advies gekregen en goede afspraken. Vriendelijke mensen, autokenners en goede monteurs. Een absolute aanrader.

sale_moneyHerfst, zien en gezien worden is van levensbelang! Verlichting, ruitenwissers, ontwaseming (airco) niet in orde? Maak een afspraak voor goed zicht.
(27 reviews)

reviews_like25 VAN DE 27 REVIEWERS RAADT ONS AAN

Mooi bedrijf met vakmensen die echt sleutelen en niet bang zijn voor technisch complexe uitdagingen. Een auto-technische dienstverlener waar niet symptoombestrijding op basis van software-updates de boventoon voert, maar waar diagnose-stellen op basis van deskundigheid het uitgangspunt is om tot de juiste oplossing te komen.