Rin Hortulanus
Rin Hortulanus
16:58 23 Jun 17
Great service, Good communication and fantastic quality.
Harmen Melsert
Harmen Melsert
07:40 01 Dec 17
Na enige maanden rond te hebben gereden met een hardnekkige motorstoring (Ford Focus 1.6 Tdci, 2013) die de merkdealer maar niet verholpen kreeg uiteindelijk bij Carrec terecht gekomen (ik kende Carrec van 'klokje rond' uit Autoweek). Na het eerste contact binnen een week al een afspraak kunnen maken. Al direct na aankomst bleek de keuze voor Carrec de juiste: na een korte proefrit werd het probleem (middels specialistisch gereedschap) binnen vijf minuten gevonden! De monteur liet mij meekijken bij het stellen van de diagnose; deze werkwijze vergroot het gevoel van klantvriendelijkheid aanzienlijk. Nadat het lek (letterlijk) boven was werd moeite gedaan om zo snel mogelijk tot reparatie over te gaan. Omdat het te vervangen onderdeel bij de merkdealer niet op voorraad bleek kon reparatie pas de volgende dag plaatsvinden. Gelukkig werd door Carrec een leenauto ter beschikking gesteld; daarnaast verschafte men mij direct duidelijkheid over de te verwachten kosten. De reparatie is uiteindelijk naar volle tevredenheid uitgevoerd; tijdens de rit naar huis deed de storing zich niet meer voor. Kosten voor dit alles vielen mij overigens alles mee. Carrec, dank voor het oplossen van het probleem en de goede service!
MaartenSjaak
MaartenSjaak
15:35 12 Nov 17
Na meerdere bezoeken aan de officiële dealer, een bezoek aan Kees Bakker BMW specialist te Lisse, doorgezocht naar een motorrevisie specialist en uiteindelijk bij CARREC Technocenter te Soesterberg belandt. Namelijk, de motor van de BMW 116i E87 uit 2011 maakte al een tijdje een heel vervelend tikkend geluid. De officiële dealer wilde de drijfstang lagers vervangen, echter was het niet aannemelijk dat dat het probleem zou zijn. Eenmaal bij CARREC de motor laten beluisteren, werd al snel duidelijk dat het met de klepstoters te maken had. Eerder had de officiële dealer dat ook aangegeven toen ze er kort naar geluisterd hadden, maar later kwamen ze daar dus op terug en zouden het de drijfstang lagers moeten zijn, erg vreemde loop van ontwikkeling in het stellen van de diagnose. Het getik is mij sinds begin mei gaan opvallen, maar uiteindelijk halverwege augustus de auto weggebracht naar CARREC. Twee weken verder nog steeds niks gehoord te hebben ben ik poolshoogte gaan nemen, dus CARREC vanuit Rotterdam bezocht. Hadden ze vertraging opgelopen door bepaalde reparaties, maar dat kan ik natuurlijk niet ruiken. Dat hadden ze beter moeten communiceren naar mij. Enfin, ze gingen die vrijdagmiddag er nog aan beginnen. Maandagmiddag een uitgebreide mail ontvangen met de oorzaak van het getik, aangevuld met de nodige foto ́s. Het bleek dus inderdaad een kapotte klepstoter te zijn. Er werd voorgesteld om alle klepstoters te vervangen, omdat deze het zwaarder hebben gehad door de niet optimale circulatie van olie. Hier mee ben ik akkoord gegaan. Het vervangen van alle klepstoters heeft erin geresulteerd dat het getik in de auto niet meer te horen is. Als ik de motorkap open, dan hoor ik wel een hoop herrie, maar dat heeft hij altijd gedaan, vanaf zijn geboorte. BMW omschrijft dit als een karakteristiek van de auto. Het enorme getik is begonnen rond de 110.000 km ́s, bij 117.500 km ́s is een hydraulische klep voor de oliedrukregeling nog vervangen, 120.000 km ́s trip naar 24h van Le Mans, 123.850 km ́s gerepareerd bij CARREC en de teller staat nu op 130.000 km ́s. Deze motor heeft al meer issues gehad, bij 70.000 en 100.000 km ́s is de distributieketting gerepareerd, tweemaal binnen de 100.000 km ́s dus. Gelukkig onder coulance gefixt, maar toch. Bij 90.000 km ́s al opmerking gemaakt over de karakteristieke getik, maar toen alleen hoorbaar vanaf buiten de auto. Toen ik het getik in de auto begon te horen, ergerde ik me er kapot aan, maar dacht ook van, dat was er eerst niet, er is iets kapot of er gaat iets kapot. Uiteindelijk nog best lang mee doorgereden, aangezien ze het bij meerdere partijen niet wisten wat het zou kunnen zijn. CARREC heeft het euvel dus vakkundig opgelost. Ze hadden beter kunnen communiceren over de voortgang van de reparatie/diagnosestelling, vervelend incident voor beide partijen lijkt mij. Verder is de reparatie voorspoedig verlopen en nog iets voordeliger uitgevallen dan geoffreerd werd. Ik heb wel weer heel veel rijplezier in mijn BMW, maar motorisch is deze dus eigenlijk helemaal ruk/onbetrouwbaar. Tweemaal distributie ketting/spanner, eenmaal kapotte klepstoter, what's next? Zolang de auto geen kuren vertoond, pure freude am fahren!
Ronald Manrho
Ronald Manrho
17:20 15 Nov 17
Een superieur bedrijf waar iedere auto in goede handen is. Zeer duidelijke en correcte prijsopgave vooraf zonder vage beloftes. Duidelijk, eerlijk en bovenal vakmanschap!
Machiel Smid
Machiel Smid
14:30 05 Oct 17
Mijn oude BMW rookte nogal, waarschijnlijk vanwege versleten verstuivers. Met Carrec duidelijke afspraken gemaakt over onderzoek naar oorzaak (inderdaad versleten verstuivers). Tevoren duidelijke prijsopgave en tussentijds geïnformeerd over de stand van zaken. Auto rijdt weer zonder zichtbaar roet.
Bekijk alle beoordelingen
Bel ons voor een afspraak:  0346-350890 Helaas, wij zijn gesloten Open vanaf 08:00

Dit zijn de ervaringen van klanten...

Dit zijn de ervaringen van klanten met ons bedrijf. Wij zijn blij als u uw ervaringen met ons wilt delen. Ook een ervaring, reactie of review achterlaten? Dat zou fijn zijn, alvast bedankt! We ontvangen ook regelmatig reviews op onze Facebook pagina, die kunt u hier lezen.

Ook voor onderhoud vanuit België naar Carrec Technocenter!

Beste, Op 24/05/2017 heb ik mij met m’n Volkswagen Bora bij jullie aangemeld voor een olieservice, een algemene inspectie, en het herstellen van een klein aantal defecten, waaronder sommige goed mogelijk werden veroorzaakt door de officiële Volkswagendealer te Zomergem in…
Joël Volkswagen Bora

Klantervaring met onderhoud op maat bij Carrec Technocenter.

Raymond heeft al heel wat kilometers er op zitten met zijn Mazda 6. In dit filmpje legt hij uit waarom Carrec Technocenter de wagen onderhouden mag.
Raymond Mazda 6

Klantervaring met motorrevisie van zijn BMW X3 door Carrec Technocenter

Paul heeft de motor van zijn BMW X3 door ons laten reviseren. De wagen is van nieuw af aan door hem bereden en heeft nu, na bijna 250.000 km., een tweede leven gekregen na volledige revisie van het motorblok. Kijk…
Paul BMW X3

Onderhoud camper Volkswagen Transporter 4.

Ervaring van Anneke uit Amersfoort met onderhoud van haar Volkswagen Transporter 4 camper bij Carrec Technocenter. In 2013 is de Karmann Karuso bij ons in onderhoud genomen. “…daarna hebben we er nooit meer wat mee gehad!”
Anneke Volkswagen Transporter 4 Camper

Graag tot ziens!

Vandaag heb ik kennis gemaakt met Carrec Technocenter samen met mijn E39 BMW 530d uit 2002. Bij stevig gas geven rookt de auto licht (soms) en hier wilde ik naar laten kijken. Na een telefoontje afgelopen dinsdag en toen al…
BMW 530d

Jaguar XJ-6

Wat een fijn bedrijf! Natuurlijk hebben 23 jaar oude Jaguar’s eigenlijk geen onderhoud nodig (ahum), maar áls er eens een keer iets mis is wordt je razendsnel en goed geholpen. Ik ben fan! Groeten, Carlo Brantsen
Carlo Jaguar XJ-6

Lekkende verstuiver Mercedes Benz C200 cdi

Op 28/09/2015 bij Carrec Technocenter geweest voor wat ik dacht dat een kleine ingreep was (1 lekkende verstuiver). Ik heb anderhalf jaar geleden een totale reparatie aan de verstuivers bij een ander bedrijf laten doen alleen dit is niet secuur…
Patrick Mercedes Benz C200 cdi

Rokende Freelander TD4

Na ruim 3 jaar met een niet optimaal functionerende en flink walmende (bmw)motor van mijn Land Rover Freelander TD4 rondgereden te hebben, heeft Carrec Technocenter B.V. in de persoon van de zeer enthousiaste en vakkundige Joep Schuurman, na uitgebreide testen en…
Bob Land Rover Freelander TD4

Lekkende verstuivers V50 2.4 d5

Na vage verhalen van mijn vaste Volvo dealer welke een offerte uitbracht met een astronomisch bedrag, ben ik naar een kleinere garage getogen om eens te kijken of deze het probleem kon oplossen voor een meer normaal bedrag. Deze kwam…
W. Verschoor Volvo V50

Motorschade VW Transporter 2.5 tdi

Met onregelmatig lopen van de motor in mijn VW T5 en een ratelend geluid was ik uitgenodigd voor een diagnose van het probleem bij Carrec Technocenter BV. Bij aankomst keurig ontvangen in de mooie zaak in Soesterberg. De diagnose was…
Wido Volkwagen Transporter 5
sale_moneyTemperatuur onder nul? Laat gratis je accu checken bij Carrec Technocenter!
(27 reviews)

reviews_like25 VAN DE 27 REVIEWERS RAADT ONS AAN

Mooi bedrijf met vakmensen die echt sleutelen en niet bang zijn voor technisch complexe uitdagingen. Een auto-technische dienstverlener waar niet symptoombestrijding op basis van software-updates de boventoon voert, maar waar diagnose-stellen op basis van deskundigheid het uitgangspunt is om tot de juiste oplossing te komen.