Google Beoordelingen
4.7
Bel of app ons voor een afspraak:  0346-350890 Nu beschikbaar tot 17:00

April 2014. Toen hadden we het eerste contact met Autoweek en Nic de Boer over de rubriek Klokje Rond. We zijn altijd al actief geweest op “sociale” media, schreven ook artikelen voor verschillende bladen zoals AMT, Aftersales Magazine en Autokompas (nu Automotive) maar video was nieuw!

De rubriek werd jaren gesponsord door de Bovag. Inmiddels zijn we honderden opnames verder en heeft zeker Joep zo’n beetje de status van bekende Nederlander. Zeker zijn klip en klare uitspraken zijn herkenbaar. Zodanig zelfs dat toen ik op een verjaardag eens “da’s niet misschien” zei, omstanders reageerden met “Hé, da’s een Joep-uitspraak. Ken je hem?” Eh, ja.

In dat jaar stonden we ook meteen op een stand tijdens een zomers Autoweek Live in Lelystad, wat een succesvol maar helaas eenmalig evenement was. In 2014 ging ook Autoweek Big Boys live bij SBS6 waarvoor nog even overleg is geweest om één van onze medewerkers daar een rol in te geven. We waren er behoorlijk vol van en ik heb Leo de Haas destijds nog om advies gevraagd omdat “samenwerken met televisie” toch wel héél spannend was. Hoe bereid je medewerkers daar in hemelsnaam op voor en hoe bescherm je hen tegen de bekendheid die er uit voortkomen kan? Leo was duidelijk, dat kan je niet.

Inmiddels zijn we er wel een beetje aan gewend. We verschijnen in Meester Frank Visser op SBS6 maar ook weleens in RTL Nieuws en mogen consumenten technisch advies geven in programma’s zoals Tros Radar. Een heel aantal van onze monteurs heeft inmiddels camera-ervaring. Of het nu over een Miss Mechanic verkiezing, of over campers gaat voor NKC, bloggen voor FemmeFrontaal, gastheerschap of het programma jong talent voor OOMT, klassiekers voor Autoweek of opnamen voor ons eigen Youtube kanaal, de mannen en vrouwen vertellen eigenlijk allemaal best gemakkelijk over hun vak.

Zo tegen het einde van het jaar kan je wel eens mijmeren. Dan overvalt het me en ben ik vooral ontzettend dankbaar. Hoe gaaf is het dat deze mensen, jong en oud, gastheer en ambassadeur zijn voor ons bedrijf en voor het vak?! Dat ze bereid zijn om hun gezicht en persoon te verbinden aan onze boodschappen met alle positieve maar ook negatieve en soms kwetsende reacties van de reaguurders op het internet? We doen alles voor onze klanten maar ook voor onze mensen, om een goede omgeving te zijn waarin lekker gewerkt, gelachen en geleerd mag worden. Want zonder dit soort talenten, zouden we niet half zo ver zijn gekomen.

Dank jullie wel dus lieve en mooie mensen, voor jullie inzet, loyaliteit en vakmanschap!

Hartelijke groet,

Guido van der Spek

sale_moneyOok tijdens de tweede lock-down, mogen wij u gewoon van dienst zijn. Op afspraak en op afstand.
(27 reviews)

reviews_like25 VAN DE 27 REVIEWERS RAADT ONS AAN

Mooi bedrijf met vakmensen die echt sleutelen en niet bang zijn voor technisch complexe uitdagingen. Een auto-technische dienstverlener waar niet symptoombestrijding op basis van software-updates de boventoon voert, maar waar diagnose-stellen op basis van deskundigheid het uitgangspunt is om tot de juiste oplossing te komen.