Google Beoordelingen
4.9
Bel ons voor een afspraak:  0346-350890 Nu beschikbaar tot 17:00

Normaal gesproken doen de familie Theunisz uit Noordwijk en de familie Van den Berg uit Spijkenisse niet mee aan een promoties. Maar voor revisiebedrijf Carrec Technocenter BV in Soesterberg maken ze graag een uitzondering. “We willen andere camperrijders graag vertellen dat Carrec Technocenter een fantastisch, eerlijk, oprecht, en perfect bedrijf is”, aldus de unanieme reactie van beide camper rijdende families.

Naar Carrec Technocenter om goed gevoel

De familie Van den Berg heeft een Renault Chausson met bouwjaar 1990. “We hebben deze auto als sinds 1993. Op een gegeven moment hoorden we vreemde bijgeluiden uit de versnellingsbak komen. De Renault-dealer wilde niet eens aan de diagnose beginnen omdat er bijna geen onderdelen meer te vinden zijn. Een korte zoektocht op internet bracht ons op de website van Carrec. De website ziet er goed uit, het eerste contact via de telefoon verliep goed en de eerste kennismaking in de werkplaats was prima.”

Uitstraling website komt terug in werkplaats

“Wat de website uitstraalt, zie je terug in de werkplaats,” vindt de familie Theunisz. Hun Volkswagen Transporter T4 met bouwjaar 1999 begon op steile hellingen te ‘bokken’. “Volgens de dealer moesten de koppeling en het tweemassa vliegwiel vernieuwd worden. Dit was een kostbare reparatie dus zijn we op internet op zoek gegaan naar een alternatief en kwamen al snel op de duidelijke en overzichtelijke website van Carrec Technocenter terecht. De werkplaats is net zo netjes als de website. De monteurs hebben veel ruimte en kunnen daardoor efficiënt en effectief werken. We kennen meer goede garages, maar Carrec Technocenter springt er echt wel uit.”

Goede voorlichting en diagnose

Op de website van Carrec Technocenter wordt volgens de familie Theunisz goede voorlichting gegeven over alles wat Carrec Technocenter op revisiegebied doet. “Je weet voordat je de auto wegbrengt al precies wat er gaat gebeuren en dat wekt vertrouwen. En als je vervolgens met de mensen van het bedrijf praat, wordt dat vertrouwen alleen maar groter. Het zijn vakmensen, al tijdens de diagnose weten ze wat er met de auto aan de hand is. De onzichtbare dingen zijn altijd lastig voor een garage, maar bij Carrec vinden ze alles.”

Prijsopgave

“De prijsopgave is keurig verzorgt”, aldus familie Van den Berg. “Dit was voor ons ook een belangrijk argument om vertrouwen in Carrec te hebben. De offerte was goed gespecificeerd en verduidelijkt met wat er precies zou gaan gebeuren en welke kosten dit met zich mee zou brengen. De rekening was precies gelijk aan de offerte. Dan heb je het er graag voor over om een stukje te rijden om je auto te laten repareren.”

Carrec Technocenter werkt met passie aan auto

De familie Van den Berg voegt hier aan toe dat er bij Carrec met passie aan een auto wordt gewerkt. “De mensen bij Carrec hebben hart voor jouw auto en daardoor krijg je veel vertrouwen in het bedrijf. Carrec Technocenter houdt je tijdens de reparatie op de hoogte van de status zodat je nooit voor verrassingen komt te staan. Voor onze Renault kon Carrec Technocenter ook nog de nodige onderdelen krijgen en ze voeren een goede nacontrole uit. Je krijgt de auto pas mee als ze zelf zeker zijn dat alles in orde is.”

Veel goedkoper dan de dealer

Een andere belangrijke reden voor de families Van den Berg en Theunisz om naar Carrec te gaan is de prijs. “Het werkplaatstarief bij Carrec Technocenter is 30 procent lager dan bij de dealer”, aldus de familie Theunisz. “En bij de dealer staat altijd klein materiaal en milieuheffing op de factuur waarvan je niet weet waarvoor je nou eigenlijk precies betaald. Bij Carrec zie je deze kosten niet terug. De rekening is gespecificeerd en wordt ook nog eens goed uitgelegd.”

Aflevering zelfs op zondag

“Het is geen standaard procedure, maar omdat wij in verband met de drukte op de weg doordeweeks liever niet rijden, konden we de auto op zondag ophalen”, aldus de familie Van den Berg. “Een paar weken na de oplevering werden we gebeld of alles naar wens is geweest en hoe het nu met de auto is. Een kampeerauto wordt continue vol belast. We zitten nu niet meer met opgetrokken tenen te luisteren naar de nare geluiden uit de versnellingsbak.” Ook de familie Theunisz voelt zich weer 100 procent bedrijfszeker. “We durven de weg weer op te gaan, we hebben er een goed gevoel bij.”

Zeker terug naar Carrec Technocenter

Beide families gaan bij problemen met hun auto zeker weer terug naar Carrec. “Zeker als het om een grote reparatie gaat en als het prijsverschil groot is. We brengen er nu ook onze gewone auto naartoe” aldus de familie Theunisz. Carrec gaat volgens familie Van den Berg vakkundig te werk. “En zoals je iets met ze afspreekt, gebeurt het ook. Je kunt echt merken dat ze met hun vak bezig zijn. Wij bevelen Carrec Technocenter nu ook aan bij vrienden, familie, kennissen en andere camperrijders. We spreken veel mensen van de caravan en kampeerclub die problemen hebben. Carrec is het aangewezen bedrijf om campers te repareren.”

(interview en tekst door AutoMotorMedia)

sale_moneyHerfst, zien en gezien worden is van levensbelang! Verlichting, ruitenwissers, ontwaseming (airco) niet in orde? Maak een afspraak voor goed zicht.
(27 reviews)

reviews_like25 VAN DE 27 REVIEWERS RAADT ONS AAN

Mooi bedrijf met vakmensen die echt sleutelen en niet bang zijn voor technisch complexe uitdagingen. Een auto-technische dienstverlener waar niet symptoombestrijding op basis van software-updates de boventoon voert, maar waar diagnose-stellen op basis van deskundigheid het uitgangspunt is om tot de juiste oplossing te komen.